Aisea e Fa'aaoga ai le Fiber Optic Light?

2022-04-14

O le faʻaaogaina o le fiber mo moli mamao e tele mea lelei, o nisi o ia mea e sili atu ona taua mo ituaiga faʻapitoa o talosaga nai lo isi.

Uiga:

Feso'ota'iga fe'avea'i mo mea fa'apipi'i fibre optic, galuega teuteu fa'alava mata e mafai ona maua ai ni fa'aaliga felanulanua'i, pei o miti.

Punavai malulu malulu, ola umi, leai se UV, vavaeesega photoelectric

Leai se UV poʻo ave infrared, e mafai ona faʻaitiitia le faʻaleagaina o nisi mea, mea faʻaleaganuʻu ma ie.

Ona eseese lea ma felanulanua'i sitaili, ma o mamanu ma lanu e mafai ona fa'avasegaina e tusa ai ma ou mana'oga.

Sfety, o le fiber lava ia e le molia, e le fefe i le vai, e le faigofie ona gau, ma laʻititi i le lapopoa, vaivai ma fetuutuunai, saogalemu e faʻaoga.

Faʻaaogaina i le Fiber Optic Illumination, faʻaalia ai le maualalo o le malamalama, maualuga le susulu, chroma atoa, ata mama, maualalo le faʻaaogaina o le eletise, toe faʻaaogaina faigofie, siitia le auaunaga umi, ma isi.

Malamalama E leai se vevela: Talu ai e mamao le faʻaogaina o le malamalama o le LED, o le fiber e faʻasalalau le malamalama ae vavae ese le vevela mai le Fiber Optic Light Engine mai le faʻamalamalamaga, o se iloiloga taua mo le faʻamalamalamaina o mea faʻapitoa, e pei o le Falemataʻaga Faʻaaliga Lighting, e mafai. fa'aleagaina i le vevela po'o le malosi o le malamalama.

Saogalemu Eletise: O moli i lalo o le vai e pei o le faʻaaogaina i vaitaʻele ma vaipuna poʻo le faʻamalamalamaina i siosiomaga mataʻutia e mafai ona faia ma le saogalemu i le Fiber Optic Lighting, talu ai o le fiber e le faʻaogaina ma e mafai ona tuʻu le mana mo le malamalama i se nofoaga saogalemu.E oo lava i le tele o moli e maualalo le voltage.

Fa'aaliga Sa'o: E mafai ona tu'ufa'atasia le alava mata ma tioata e tu'uina atu ai ma le fa'aeteete le fa'amalama i luga o vaega laiti, e ta'uta'ua mo fa'aaliga a falemata'aga ma fa'aaliga teuteu, pe na'o le fa'amalama sa'o o se vaega fa'apitoa.
Maumau: O le fa'aogaina o le alava mata mo moli e maua ai le tele o moli e sili atu ona umi. E malosi ma fe'avea'i le Fiber Optic, e sili atu le umi nai lo matauila ma'ale'ale.

Le Va'aiga o Neon: Fiber e fa'amumuina le malamalama i lona umi, e masani ona ta'ua o le Side Glow Fiber Optic, e iai foliga o fa'alava neon mo moli teuteu ma fa'ailoga.E faigofie ona fai alava, ma, talu ai e fai i le palasitika, e itiiti le ma'ale'ale.Talu ai e mamao le moli e mafai ona tuʻu i itu uma poʻo pito uma e lua o le fiber ma e mafai ona sili atu le saogalemu ona o latou e maualalo le eletise.

Fesuia'i le Lanu: I le fa'aaogaina o filiga lanu ma puna pa'epa'e, Fiber Optic Light e mafai ona tele lanu eseese ma e ala i le fa'autometi o filiga, fesuia'i lanu i so'o se fa'asologa ua uma ona fa'atulagaina.

Fa'apipi'i Fa'afaigofie: E le mana'omia le fa'apipi'iina o uaea eletise ile su'e moli ona fa'apipi'i lea o moli lapo'a e tasi pe sili atu matauila ile nofoaga.Nai lo lena, o se fiber e faʻapipiʻi i le nofoaga ma faʻapipiʻi i le nofoaga, masalo ma se mea faʻapipiʻi mata tioata, o se faiga sili atu ona faigofie.E masani ona tele alava e mafai ona fa'aogaina se puna moli e tasi, fa'afaigofieina le fa'apipi'iina atili.

Tausiga Faigofie: O moli i nofoaga faigata e o'o i ai e pei o fa'alo maualuluga po'o avanoa laiti e mafai ona fa'afaigata ai le suia o puna moli.Faatasi ai ma fiber, o le puna e mafai ona i ai i se nofoaga faigofie ona maua ma le fiber i soʻo se nofoaga mamao.O le suia o le puna e le o toe avea ma faafitauli.


Taimi meli: Apr-29-2022